Nu är det nya svarta!

Alltså hörni! Det här med att inte kunna packa en väska... Har slösat 30 minuter fullgod packningstid på att se vad ni håller på med, men nu räcker det - jag måste verkligen packa nu!

Jag har ju mottot Just do it som ord på vägen för 2012, men nu hittade jag nåt ÄNNU bättre inne hos finaste Helena!

Nu är det nya svarta! Hör ni mig? NU - är det nya svarta!

Nu kör vi!

Etiketter: ,

Vill också: Nu är det nya svarta!

torsdag 1 mars 2012

Nu är det nya svarta!

Alltså hörni! Det här med att inte kunna packa en väska... Har slösat 30 minuter fullgod packningstid på att se vad ni håller på med, men nu räcker det - jag måste verkligen packa nu!

Jag har ju mottot Just do it som ord på vägen för 2012, men nu hittade jag nåt ÄNNU bättre inne hos finaste Helena!

Nu är det nya svarta! Hör ni mig? NU - är det nya svarta!

Nu kör vi!

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida