Tiden

Sitter och äter "studiemat deluxe" i formen av mac&cheese* och funderar på vart tiden egentligen tar vägen!

Kan nån hjälpa mig här?

Vi har mars för dörren och igår var det julafton. Jag förstår verkligen inte.

Börjar så smått bli rädd för allt jag inte hinner se, göra och uppleva.

*finns det månne nåt mera ohälsosamt?

Etiketter:

Vill också: Tiden

tisdag 28 februari 2012

Tiden

Sitter och äter "studiemat deluxe" i formen av mac&cheese* och funderar på vart tiden egentligen tar vägen!

Kan nån hjälpa mig här?

Vi har mars för dörren och igår var det julafton. Jag förstår verkligen inte.

Börjar så smått bli rädd för allt jag inte hinner se, göra och uppleva.

*finns det månne nåt mera ohälsosamt?

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida