Malmö del 1

Jag har inte speciellt mycket nytt att tillföra världen idag, så jag passar på och visar upp Malmö, hur det såg ut där i början av februari. Jag har aldrig varit där tidigare och jag blev väldigt förtjust! Vädret var inte det bästa, men Emmi och jag hade en lång och skön promenad genom hela stan.




 



Etiketter:

Vill också: Malmö del 1

måndag 27 februari 2012

Malmö del 1

Jag har inte speciellt mycket nytt att tillföra världen idag, så jag passar på och visar upp Malmö, hur det såg ut där i början av februari. Jag har aldrig varit där tidigare och jag blev väldigt förtjust! Vädret var inte det bästa, men Emmi och jag hade en lång och skön promenad genom hela stan.




 



Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida