What's with the getost?

Alltså, vi måste prata. Vad är det för fel på mig? Igår åt jag getost till frukost, lunch och både till förrätt och huvudrätt under middagen. Är det helt normalt?



Så här såg till exempel lunchmackan ut. Getost och fikonmarmelad. Namnam

Etiketter:

Vill också: What's with the getost?

lördag 26 november 2011

What's with the getost?

Alltså, vi måste prata. Vad är det för fel på mig? Igår åt jag getost till frukost, lunch och både till förrätt och huvudrätt under middagen. Är det helt normalt?



Så här såg till exempel lunchmackan ut. Getost och fikonmarmelad. Namnam

Etiketter:

2 kommentarer:

Klockan 26 november, 2011 , Anonymous Sofia sa...

Jag förstår dig! Det är ju så jäääkla gött det där! :)

 
Klockan 26 november, 2011 , Blogger Evis sa...

Ja, att det är!!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida