Nyårslöften!

Hej på er alla och god fortsättning på det nya året!

Vad har ni gett för nyårslöften i år?

Alla ids jag inte printa på inttärnett men här är några:

2011 vill jag:
- sova mera
- lära mig att slappa igen (har blivit lite dålig på det)
- läsa mera
- ha lika roligt som 2010
- bli lite hälsosammare
- njuta

Etiketter: ,

Vill också: Nyårslöften!

måndag 3 januari 2011

Nyårslöften!

Hej på er alla och god fortsättning på det nya året!

Vad har ni gett för nyårslöften i år?

Alla ids jag inte printa på inttärnett men här är några:

2011 vill jag:
- sova mera
- lära mig att slappa igen (har blivit lite dålig på det)
- läsa mera
- ha lika roligt som 2010
- bli lite hälsosammare
- njuta

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida