Lunch på Ekenäsofficen...

Vet ni, jag vet SERIÖST inte hur jag ska komma hem idag!

Det var hemskt att ta sig till jobbet idag (o då är jag en van chaufför som beter mig i trafiken) och till råga på det har nu himlen öppnat sig och det snöar och yrar och ha sig. Mina söta jobbkompisar tyckte att jag skulle starta hemåt nu för att hinna hem till helgen... hmmm... förstås en tanke...

suck...

Etiketter:

Vill också: Lunch på Ekenäsofficen...

fredag 7 januari 2011

Lunch på Ekenäsofficen...

Vet ni, jag vet SERIÖST inte hur jag ska komma hem idag!

Det var hemskt att ta sig till jobbet idag (o då är jag en van chaufför som beter mig i trafiken) och till råga på det har nu himlen öppnat sig och det snöar och yrar och ha sig. Mina söta jobbkompisar tyckte att jag skulle starta hemåt nu för att hinna hem till helgen... hmmm... förstås en tanke...

suck...

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida