Evis gone wrong

Vet inte vad det är med mig nuförtiden. Är jag inte tokstressad är jag uttråkad! Varför kan jag inte längre slappna av och chilla? Något som jag var bäst på förr?!

Nu sitter jag här med en potentiellt skön ledig dag, vaknade i panik över att jag trodde att jag hade försovit mig, somnade om, sov bort halva dagen (vilket jag tydligen behövde) och nu sitter jag här med dåligt samvete för att jag sov bort halva dagen, istället för att göra något av det som är kvar av dagen och njuta av att jag fick sova... aaargh. Sjukt störande!

Skärpning!

Etiketter:

Vill också: Evis gone wrong

torsdag 6 januari 2011

Evis gone wrong

Vet inte vad det är med mig nuförtiden. Är jag inte tokstressad är jag uttråkad! Varför kan jag inte längre slappna av och chilla? Något som jag var bäst på förr?!

Nu sitter jag här med en potentiellt skön ledig dag, vaknade i panik över att jag trodde att jag hade försovit mig, somnade om, sov bort halva dagen (vilket jag tydligen behövde) och nu sitter jag här med dåligt samvete för att jag sov bort halva dagen, istället för att göra något av det som är kvar av dagen och njuta av att jag fick sova... aaargh. Sjukt störande!

Skärpning!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida