En alldeles vanlig tisdag

Igår hade jag en alldeles vanlig tisdag. På en helt vanlig tisdag kan man rådda bort en middagsbokning, laga världens godaste pasta hemma istället och dricka champagne.

Varför? För att jag kan :)

Dessutom kan man prata. väldigt. mycket. Tydligen finns det just ingen hejd på mig alls om jag en gång börjar prata...

Ja, fast det visste ni ju alla redan... :)

Etiketter: ,

Vill också: En alldeles vanlig tisdag

onsdag 29 juni 2011

En alldeles vanlig tisdag

Igår hade jag en alldeles vanlig tisdag. På en helt vanlig tisdag kan man rådda bort en middagsbokning, laga världens godaste pasta hemma istället och dricka champagne.

Varför? För att jag kan :)

Dessutom kan man prata. väldigt. mycket. Tydligen finns det just ingen hejd på mig alls om jag en gång börjar prata...

Ja, fast det visste ni ju alla redan... :)

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida