God morgon yxskaft!

Hoppas så att den här dagen snart svänger till det bättre! Är på väg på två dagars jobbresa till savonlinna. Jag är alldeles för trött, jag har ingen aning om vad jag packat, känner mig väldigt oförberedd, åkte till fel terminal, satte mig ner vid gaten och stirrade i väggen, plötsligt var det final call utan att jag ens noterat att det var boarding... Hur gick det nu så här?

Det kan bara bli bättre nu eller?
Vill också: God morgon yxskaft!

onsdag 29 juni 2011

God morgon yxskaft!

Hoppas så att den här dagen snart svänger till det bättre! Är på väg på två dagars jobbresa till savonlinna. Jag är alldeles för trött, jag har ingen aning om vad jag packat, känner mig väldigt oförberedd, åkte till fel terminal, satte mig ner vid gaten och stirrade i väggen, plötsligt var det final call utan att jag ens noterat att det var boarding... Hur gick det nu så här?

Det kan bara bli bättre nu eller?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida