Förlåt!

Jag sa just i en diskussion med pojkvännen* att alla män borde kodas om! Men nu inser jag ju att det var jätte fult sagt!

Jag menade ju inte så illa som det låter :) Lite systemtekniska uppdateringar kunde man väl få be om, men i övrigt ber jag å det ödmjukaste om ursäkt över mitt uttalande till hela den manliga delen av jordens befolkning!


*vännen som är en pojke

Etiketter:

Vill också: Förlåt!

måndag 23 maj 2011

Förlåt!

Jag sa just i en diskussion med pojkvännen* att alla män borde kodas om! Men nu inser jag ju att det var jätte fult sagt!

Jag menade ju inte så illa som det låter :) Lite systemtekniska uppdateringar kunde man väl få be om, men i övrigt ber jag å det ödmjukaste om ursäkt över mitt uttalande till hela den manliga delen av jordens befolkning!


*vännen som är en pojke

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida