Poika on tullut kotiin!!!*

Så här såg det just ut i Nykarleby! Staden som har en alldeles egen världsmästare och som nu också har en alldeles egen Komarov arena! Tack Leo!

Nu vill jag ännu påpeka att mina syskonbarn tränas i fotboll av Leos far (det var han och hans bror jag följde i hockey, då jag ännu bodde hemmma...) :) Så det kommer att bli mera guldfest i Lyckliga staden vad åren lider ;)






Det kommer att komma mera bilder... :)

*för er svenskar= "pojken har kommit hem" ="pokalen har jkommit hem" =låtnamn på en av guldlåtarna!

Etiketter:

Vill också: Poika on tullut kotiin!!!*

söndag 22 maj 2011

Poika on tullut kotiin!!!*

Så här såg det just ut i Nykarleby! Staden som har en alldeles egen världsmästare och som nu också har en alldeles egen Komarov arena! Tack Leo!

Nu vill jag ännu påpeka att mina syskonbarn tränas i fotboll av Leos far (det var han och hans bror jag följde i hockey, då jag ännu bodde hemmma...) :) Så det kommer att bli mera guldfest i Lyckliga staden vad åren lider ;)






Det kommer att komma mera bilder... :)

*för er svenskar= "pojken har kommit hem" ="pokalen har jkommit hem" =låtnamn på en av guldlåtarna!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida