Vågar vi hoppas?

En fråga. Vågar vi hoppas att det är färdigt med vintern nu? Det är ännu kallt och snö på marken. Men ändå. Bara vägar, fåglar som kvittrar, jag har inga vantar på mig (med i väskan).

Jo, kanske ändå. Komsi komsi våren! Jag är redo!



Vill också: Vågar vi hoppas?

onsdag 6 mars 2013

Vågar vi hoppas?

En fråga. Vågar vi hoppas att det är färdigt med vintern nu? Det är ännu kallt och snö på marken. Men ändå. Bara vägar, fåglar som kvittrar, jag har inga vantar på mig (med i väskan).

Jo, kanske ändå. Komsi komsi våren! Jag är redo!



3 kommentarer:

Klockan 06 mars, 2013 , Blogger Cam sa...

Ja, det tycker jag definitivt vi vågar hoppas på! Jag är också redo!

 
Klockan 06 mars, 2013 , Blogger Heidi sa...

Du har en award inne hos mej! :)

 
Klockan 11 maj, 2013 , Anonymous Anonym sa...

This doeѕn't really have to do with the topic taking place, but I wanna ask if you know where I could obtain a quality captcha plugin that I could use on my blog?? I'm implementing
the same blog platform as you аnd I'm having difficulty finding one?

my webpage :: 48281

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida