Lör-dagens outfit

En måndag som börjar med att man vaknar heltäppt i näsan och lite senare fortsätter med att man får springa till bussen kan ju inte annat än leda till succé.

Därför kan jag vara otypisk mig själv och bjuda på en dagens outfit från i lördags, då heldagsshopping kombinerades med Afternoon tea och musikal. Mer om det senare.




Ha en underbar start på dagen och veckan! Jag ska ta en omstart nu.
Vill också: Lör-dagens outfit

måndag 8 oktober 2012

Lör-dagens outfit

En måndag som börjar med att man vaknar heltäppt i näsan och lite senare fortsätter med att man får springa till bussen kan ju inte annat än leda till succé.

Därför kan jag vara otypisk mig själv och bjuda på en dagens outfit från i lördags, då heldagsshopping kombinerades med Afternoon tea och musikal. Mer om det senare.




Ha en underbar start på dagen och veckan! Jag ska ta en omstart nu.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida