Sjung med mig!

Idag är det ingen vanlig dag - För idag är det Evis flytta från Lilla Essingen dag!

Jag kommer att sakna Lilla Essingen mycket - men lägenheten jag är på väg till är mycket mera ett hem! Och sånt gillar vi i mina böcker! Så, idag kommer ni inte att se så mycket av mig.

Ni kan flytt-peppa mig i tanken!

Hepp

Etiketter:

Vill också: Sjung med mig!

fredag 21 september 2012

Sjung med mig!

Idag är det ingen vanlig dag - För idag är det Evis flytta från Lilla Essingen dag!

Jag kommer att sakna Lilla Essingen mycket - men lägenheten jag är på väg till är mycket mera ett hem! Och sånt gillar vi i mina böcker! Så, idag kommer ni inte att se så mycket av mig.

Ni kan flytt-peppa mig i tanken!

Hepp

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida