Stor flicka

Min guddotter Prinsessan Alice blir ett år om lite mindre än en månad och igår missade jag att hon facetimeat mig då jag var på körövning. Vad hon hade för ärende? Jo, hon ville visa att hon lärt sig att gå!

Inte så där tvekande och funderande som hon hållit på med ett tag, utan nu var det rask kvällspromenad som gällde. Liten blir stor!
Mitt lilla knytt växer upp så fort.

Etiketter:

Vill också: Stor flicka

onsdag 16 november 2011

Stor flicka

Min guddotter Prinsessan Alice blir ett år om lite mindre än en månad och igår missade jag att hon facetimeat mig då jag var på körövning. Vad hon hade för ärende? Jo, hon ville visa att hon lärt sig att gå!

Inte så där tvekande och funderande som hon hållit på med ett tag, utan nu var det rask kvällspromenad som gällde. Liten blir stor!
Mitt lilla knytt växer upp så fort.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida