Sms-diskussionen

Pappa: Köpt ny bil, check*
Jag: Vad blev det?
Pappa: En ful paketbil enligt mor

Hahahahaaaa

*den som undrar varifrån jag ärvt förkärleken till todo- och vill göra-listor kan sluta leta.

EDIT: Det är alltså en Cityjeep
Vill också: Sms-diskussionen

måndag 14 november 2011

Sms-diskussionen

Pappa: Köpt ny bil, check*
Jag: Vad blev det?
Pappa: En ful paketbil enligt mor

Hahahahaaaa

*den som undrar varifrån jag ärvt förkärleken till todo- och vill göra-listor kan sluta leta.

EDIT: Det är alltså en Cityjeep

2 kommentarer:

Klockan 14 november, 2011 , Anonymous a-k sa...

- vilken färg?
- stjärna?

jag trodde ju ren att det var en gul bil innan du kom till min räddning! kram från trögtänkta jag

 
Klockan 15 november, 2011 , Blogger Evis sa...

hehe

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida