Dagens enheter

Ni kommer väl ihåg att man i stället för i timmar, kan dela in dagen i enheter?

Jag har använt:

Nu kom jag just hem och skall ställa om mig för tjejkväll och krogkväll. På krogen skall jag lyckas stråla samman med Stockholm med vänner och några skönsjungande damer. Bäst att sätta telefonen på laddning så länge jag hoppar i duschen!

Tuudels!

*aka Stockholm

Etiketter:

Vill också: Dagens enheter

lördag 12 november 2011

Dagens enheter

Ni kommer väl ihåg att man i stället för i timmar, kan dela in dagen i enheter?

Jag har använt:

  • en enhet till att klockan 2 på natten catcha up med Stockholm, allt vad som hänt sen sist vi sågs (inte helt lite).
  • en enhet till att dra en 12 timmars natt, fylld av sjukt bra sömn!
  • en enhet till att äta lyxfrukost.
  • en enhet till att köra vilse i Hagalund på jakt efter sushi.
  • en enhet till att leka med andra gudsonen, hans lillebror, hans far&mor och farbror*
  • en enhet lördagsdisco. 0 åringen har sjukt bra moves, ni hörde det här först!
  • en enhet prima körmusik. Satt i publiken for once!
Nu kom jag just hem och skall ställa om mig för tjejkväll och krogkväll. På krogen skall jag lyckas stråla samman med Stockholm med vänner och några skönsjungande damer. Bäst att sätta telefonen på laddning så länge jag hoppar i duschen!

Tuudels!

*aka Stockholm

Etiketter:

6 kommentarer:

Klockan 12 november, 2011 , Anonymous syster sa...

1 enhet rond
1 enhet oflashiga stadsinköp
1 enhet (1 hel) halloumiost till lunch/middag
1 enhet städa kylskåp
1 enhet reda upp garn i dotterns stickning
1 enhet der Alte
1 enhet Polisskolan
1 enhet julgransmatta.
...det for ren på "lyxfrukost..."

 
Klockan 13 november, 2011 , Blogger Evis sa...

Alltså... Du har tydligen satt in alla duktighetsenheter på en och samma gång. Just nu enhetar jag en tvättmaskin :)

 
Klockan 13 november, 2011 , Blogger Villa Frejas bokblogg sa...

Låter som att det kan bli en riktigt härlig kväll. Ha så trevligt.

 
Klockan 13 november, 2011 , Blogger Evis sa...

Det var alldeles underbart tack!

 
Klockan 14 november, 2011 , Anonymous a-k sa...

nå nu först fattar jag ju vem Stockholm är!! och för att fräckt kommentera andra systers kommentar - kul om det finns garn att reda upp - eller är det från sommarens projekt?? måste åtgärdas med stickkväll snarast!!

 
Klockan 15 november, 2011 , Blogger Evis sa...

Hehe, inte e de ju alltid så lätt :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida