Äntligen

Känner ni den också komma krypande? Julstämningen?

Mitt i det totalkaos som jag bara kan beskylla mig själv för, letade jag fram julskivan framom andra julskivor och klickade mig snabbt fram till denna låt. Upp med volymen, satte mig ner och tog en glögg till det.

Ögonen kan man stänga så man slipper se kaoset.

Etiketter:

Vill också: Äntligen

onsdag 30 november 2011

Äntligen

Känner ni den också komma krypande? Julstämningen?

Mitt i det totalkaos som jag bara kan beskylla mig själv för, letade jag fram julskivan framom andra julskivor och klickade mig snabbt fram till denna låt. Upp med volymen, satte mig ner och tog en glögg till det.

Ögonen kan man stänga så man slipper se kaoset.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida