Telefonen...

Just som jag blivit nöjd med telefonen och till och med pratat gott om den efter senaste systemuppdateringen, har den fått ett nytt fnatt. Mina kontakter är full med info, jag ser kontakterna, men kommer inte åt infon. Sjukt praktiskt kan tyckas...

Suck! Kom igen nu Nokia! Jag vill ju så gärna att du ska fungera. Jag kommer till och med nästan alltid ihåg att du alltid måste vara ikopplad i väggen...
Vill också: Telefonen...

tisdag 20 september 2011

Telefonen...

Just som jag blivit nöjd med telefonen och till och med pratat gott om den efter senaste systemuppdateringen, har den fått ett nytt fnatt. Mina kontakter är full med info, jag ser kontakterna, men kommer inte åt infon. Sjukt praktiskt kan tyckas...

Suck! Kom igen nu Nokia! Jag vill ju så gärna att du ska fungera. Jag kommer till och med nästan alltid ihåg att du alltid måste vara ikopplad i väggen...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida