Äntligen e den här

Oj oj oj! Äntligen är den här! Ett gäng coola typer i Jakobstad har slängt ihop en tidning, ett lifestyle magasin som ska innehålla lite allt möjligt! Oj så jag ser framemot att dyka in i den här! Ska bara titta på Skavlan först!

Mitt exemplar har jag beställt via hemsidan www.hops-shop.fi! Klicka in er där! Där finns allt möjligt roligt!
Vill också: Äntligen e den här

fredag 16 september 2011

Äntligen e den här

Oj oj oj! Äntligen är den här! Ett gäng coola typer i Jakobstad har slängt ihop en tidning, ett lifestyle magasin som ska innehålla lite allt möjligt! Oj så jag ser framemot att dyka in i den här! Ska bara titta på Skavlan först!

Mitt exemplar har jag beställt via hemsidan www.hops-shop.fi! Klicka in er där! Där finns allt möjligt roligt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida