Mycket på en gång...

Oj ni. Tomheten som är min hjärna... Det blir ett listformsinlägg... De här punkterna har inte särdeles mycket med varandra att göra men är allt vad min hjärna kan prestera just nu! :)

Which brings us up to now! :)

Vill också: Mycket på en gång...

tisdag 27 september 2011

Mycket på en gång...

Oj ni. Tomheten som är min hjärna... Det blir ett listformsinlägg... De här punkterna har inte särdeles mycket med varandra att göra men är allt vad min hjärna kan prestera just nu! :)

  • Jag vet vad min nya kompis ska bli! :) Bara jag får grönt ljus av föräldrarna ska jag berätta för er också! Det kommer att bli så sjukt bra det här! SJUKT bra I say!
  • Min syster ska flytta till Paris, hennes lägenhet ska flytta in på min vind... Det blev att skippa körövningen och städa vinden istället! 
  • Nån som SKROTBILLIGT vill köpa Ekfärgade IKEAs Billy bokhyllor? En 60cm och en 80 cm bred med tillhörande övrehyllor... Eller kanske ett mörkbrunt Markör TV bord med två vitrindörrar? Allt står isärmonterat på min vind och är superlätt att hämta från Tölö! Hojta till!
  • Behöver nån, eller känner nån nån, som vill hyra en superb lägenhet i Kronohagen på 34 kvadrat? Möblerad och nyrenoverad är den! Hojta hojta! I can hook you up!
  • En vän kom just med STORA nyheter! STORA! Fasen också! Mina vänner är nog av en bättre kaliber än vanligt folk. Jag tycker om dem så mycket att jag skulle kunna skrika. Men nej, allt ska va så förbenat hemligt hela tiden! Nåja. Hemlisar är ju min starka sida, så jag kniper käft tills jag får lov att ropa ut allt det fina! :)
  • Jag stack till Idensalmi på arbetsresa. Jag skulle få massor jobbat på tåget hem. Det visade sig vara ett Pendolino tåg jag satt mig på, det gick så hårt att jag satt med slutna ögon i 5 timmar och trodde jag skulle spy varje sekund. Mysigt.
  • Jag åt just linsgryta till middag. LINSGRYTA. Fasligt gott var det, men det ringer väldigt underligt i mina öron. Jag kommer snart inte att känna igen mig själv längre... Linsgryta?
  • Killar man dumpar. Ska fatta läget! Dessutom ska de illa läget. Inget sånt tjafs som den här typen håller på med. Om jag inte svarat på två textmeddelanden där han har frågat om vi ska ses igen, kanske jag inte heller kommer att svara på det tredje. Jag trodde verkligen att han skulle fatta av att jag 2 gånger dumpat honom? Inte ens jag har nånsin varit så här trög. Och tro mig! Jag HAR varit trög i mina dar...
Which brings us up to now! :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida