Äntligen TV

Jag ska försöka släppa ångesten över mitt förra inlägg lite.

Först måste jag skriva ett riktigt jobbigt sms.* Men sen ska jag göra något av det bästa jag vet, jo titta på gårdagens 2 säsongspremiäravsnitt av HIMYM!!!! Jeeee! Och sen, jo sen ska jag kolla på GLEE säsongspremiären! Jippjipp

*ska skriva ett inlägg om det senare

Etiketter:

Vill också: Äntligen TV

onsdag 21 september 2011

Äntligen TV

Jag ska försöka släppa ångesten över mitt förra inlägg lite.

Först måste jag skriva ett riktigt jobbigt sms.* Men sen ska jag göra något av det bästa jag vet, jo titta på gårdagens 2 säsongspremiäravsnitt av HIMYM!!!! Jeeee! Och sen, jo sen ska jag kolla på GLEE säsongspremiären! Jippjipp

*ska skriva ett inlägg om det senare

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida