Himlen

Jag är i himlen just nu! :)

gör så här:
-var lite stressad
-gå till frissan
-gnäll lite på att du har ont i håret (liksom på riktigt den här gången) och att du är rädd att du håller på att tappa hela manen
-i och med att du har världens bästa frissa ger hon dig då en ordentlig huvudmassage med Paul Mitchels tee tree oil smörja!

Jag vet inte riktigt hur jag bättre ska beskriva det än att det nu känns som om mitt huvud ätit menthos! Eller vicks blue :) Helt galet skönt!

Etiketter:

Vill också: Himlen

måndag 30 maj 2011

Himlen

Jag är i himlen just nu! :)

gör så här:
-var lite stressad
-gå till frissan
-gnäll lite på att du har ont i håret (liksom på riktigt den här gången) och att du är rädd att du håller på att tappa hela manen
-i och med att du har världens bästa frissa ger hon dig då en ordentlig huvudmassage med Paul Mitchels tee tree oil smörja!

Jag vet inte riktigt hur jag bättre ska beskriva det än att det nu känns som om mitt huvud ätit menthos! Eller vicks blue :) Helt galet skönt!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida