Viktiga saker

Min vana trogen måste jag ju pimpla i mig en festis cactus lime då jag är i Stockholm! Lika gott som vanligt men hjälp så konstigt då det var att dricka då de ändrat sin förpackning... Så kan man ju inte hålla på!



I övrigt passade jag på att köpa nya tidningen egoboost! Jag är ju lite nyfiket lagd nämligen :)
Vill också: Viktiga saker

måndag 30 maj 2011

Viktiga saker

Min vana trogen måste jag ju pimpla i mig en festis cactus lime då jag är i Stockholm! Lika gott som vanligt men hjälp så konstigt då det var att dricka då de ändrat sin förpackning... Så kan man ju inte hålla på!



I övrigt passade jag på att köpa nya tidningen egoboost! Jag är ju lite nyfiket lagd nämligen :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida