Måndagströttheten

Oj vad man kan va trött... Helgen som gick hade väldigt lite med sömn att göra och idag kände jag mig lite småtokig då jag drog iväg för att träna efter jobbet... Jag släpade mig igenom passet, hade pulsen på lite väl hög nivå mot normalt, men jag överlevde. Nöjd som bara den har jag varit efter det, men nu slog tröttheten till med stor kraft... Sängen nästa tror jag bestämt!

God natt gott folk!
Vill också: Måndagströttheten

måndag 11 april 2011

Måndagströttheten

Oj vad man kan va trött... Helgen som gick hade väldigt lite med sömn att göra och idag kände jag mig lite småtokig då jag drog iväg för att träna efter jobbet... Jag släpade mig igenom passet, hade pulsen på lite väl hög nivå mot normalt, men jag överlevde. Nöjd som bara den har jag varit efter det, men nu slog tröttheten till med stor kraft... Sängen nästa tror jag bestämt!

God natt gott folk!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida