Att göra misstag

Igår slant mitt finger vid kaffeautomaten på jobbet och istället för svart kaffe fick jag en cappuccino.

Jag blev sur för det ville jag ju inte ha, så jag tryckte på lite knappar till och pluttade en kakaodos på cappuccinon... Och MUMS va gott det blev :) mums mums mums

Fortsätter njuta av mitt misstag idag! :)

Etiketter:

Vill också: Att göra misstag

torsdag 7 april 2011

Att göra misstag

Igår slant mitt finger vid kaffeautomaten på jobbet och istället för svart kaffe fick jag en cappuccino.

Jag blev sur för det ville jag ju inte ha, så jag tryckte på lite knappar till och pluttade en kakaodos på cappuccinon... Och MUMS va gott det blev :) mums mums mums

Fortsätter njuta av mitt misstag idag! :)

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida