Och lugnet som infann sig

Efter en torsdag med en hel del kryss fixade på jobb to do listan, och några pytte få på privata "vill göra" listan gick jag o tränade och sen hem. Sen ett välbehöbligt chitchat med kråkan i Sverige infann sig plötsligt lugnet!

Känns så konstigt! Jag ska nog minsann börja lära mig det här med stt chilla igen! Jajja, det ska jag!

Och det bästa: i morgon e de fredag!!!

Etiketter: , ,

Vill också: Och lugnet som infann sig

torsdag 3 februari 2011

Och lugnet som infann sig

Efter en torsdag med en hel del kryss fixade på jobb to do listan, och några pytte få på privata "vill göra" listan gick jag o tränade och sen hem. Sen ett välbehöbligt chitchat med kråkan i Sverige infann sig plötsligt lugnet!

Känns så konstigt! Jag ska nog minsann börja lära mig det här med stt chilla igen! Jajja, det ska jag!

Och det bästa: i morgon e de fredag!!!

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida