Trött, tröttare, tröttast igen...

I och med att jag hela helgen var hög som ett hus på konserteufori och måndagen gick av bara farten i ett hiskeligt högt tempo, känner jag mig just nu så här:



Då jag vill känna mig så här:





What to do?! How to fix this? Känns så bortslösat att sova liksom...

Etiketter: ,

Vill också: Trött, tröttare, tröttast igen...

tisdag 1 februari 2011

Trött, tröttare, tröttast igen...

I och med att jag hela helgen var hög som ett hus på konserteufori och måndagen gick av bara farten i ett hiskeligt högt tempo, känner jag mig just nu så här:



Då jag vill känna mig så här:





What to do?! How to fix this? Känns så bortslösat att sova liksom...

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida