Kalasdags!

I morgon (edit: idag, klockan e visst nåt annat än jag trodde igen...) fyller min andra gudson 2 år o jag får gå på kalas!!!

Det blir en sån i gåva!

Hej hallååå!!! Inte kan jag ju visa utan papper heller!

Till kalaset flyger också herr farbror in! JEJ! Jätte länge sen vi setts!

Efter det blir det kårpampsmiddag! JEJ igen! :)
Vill också: Kalasdags!

fredag 19 november 2010

Kalasdags!

I morgon (edit: idag, klockan e visst nåt annat än jag trodde igen...) fyller min andra gudson 2 år o jag får gå på kalas!!!

Det blir en sån i gåva!

Hej hallååå!!! Inte kan jag ju visa utan papper heller!

Till kalaset flyger också herr farbror in! JEJ! Jätte länge sen vi setts!

Efter det blir det kårpampsmiddag! JEJ igen! :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida