25 Kolla! Här är en bild från mitt kök.

I vårt kök står min älskade Nespressomaskin. En kaffemaskin som gör underbart gott kaffe och som jag burit hem från Nice sommaren 2007. Jag blev noggrannt muddrad av vakter efter att knarkhundar intresserat sig för min kaffeväska men sen gick allt bra! Och finfint fungerar den än.

Etiketter:

Vill också: 25 Kolla! Här är en bild från mitt kök.

lördag 25 januari 2014

25 Kolla! Här är en bild från mitt kök.

I vårt kök står min älskade Nespressomaskin. En kaffemaskin som gör underbart gott kaffe och som jag burit hem från Nice sommaren 2007. Jag blev noggrannt muddrad av vakter efter att knarkhundar intresserat sig för min kaffeväska men sen gick allt bra! Och finfint fungerar den än.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida