Pennan

Man ba - uuuuh jag har jobbat 7,5 h, nu släpper jag pennan och går hem!

Japp, det är så vi jobbar.

1 dag intensivt jobbande kvar och sen tar jag jullov som på 90 talet.

Programmet ser ut som följer:

Fredag - laga köttbullar, äta, läsa, sova
Lördag - laga julgodis, äta, läsa, sova
Söndag - äta, läsa sova...

Ja, ni fattar. Jullov som på 90-talet!

Etiketter:

Vill också: Pennan

onsdag 19 december 2012

Pennan

Man ba - uuuuh jag har jobbat 7,5 h, nu släpper jag pennan och går hem!

Japp, det är så vi jobbar.

1 dag intensivt jobbande kvar och sen tar jag jullov som på 90 talet.

Programmet ser ut som följer:

Fredag - laga köttbullar, äta, läsa, sova
Lördag - laga julgodis, äta, läsa, sova
Söndag - äta, läsa sova...

Ja, ni fattar. Jullov som på 90-talet!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida