Där man finner ro

Det är inte direkt första gången jag skriver det här - men det finns inget ställe som jag älskar så mycket som vår sommarstuga. Titta nu bara - så vackert att man kan gå av på mitten. Detta är hemma för mig! Så vackert att jag var tvungen att boka ett flyg till till helgen. Jag kan inte missa villa-avslutningen! Kan inte.
















Etiketter:

Vill också: Där man finner ro

tisdag 21 augusti 2012

Där man finner ro

Det är inte direkt första gången jag skriver det här - men det finns inget ställe som jag älskar så mycket som vår sommarstuga. Titta nu bara - så vackert att man kan gå av på mitten. Detta är hemma för mig! Så vackert att jag var tvungen att boka ett flyg till till helgen. Jag kan inte missa villa-avslutningen! Kan inte.
















Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida