Jag och David

Jag fortsätter vara insnöad på Summerburst ett tag till. Har nu i kväll tittat lite på Svt Play som hade den goda smaken att sända allt live! Här kan ni tex klicka er in och lyssna till exempel vid 24.30 och 3:04:20. 

Inte varje dag man är i TV... 
Kan bara konstatera som repportern i inslaget sa "Euforin är total här just nu!".

Etiketter:

Vill också: Jag och David

måndag 18 juni 2012

Jag och David

Jag fortsätter vara insnöad på Summerburst ett tag till. Har nu i kväll tittat lite på Svt Play som hade den goda smaken att sända allt live! Här kan ni tex klicka er in och lyssna till exempel vid 24.30 och 3:04:20. 

Inte varje dag man är i TV... 
Kan bara konstatera som repportern i inslaget sa "Euforin är total här just nu!".

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida