Bästa sällskapet

Idag har jag lyxen att få umgås med Lillkillen Kasper. Hans pappa ska springa maraton i det asiga vädret och jag ska hänga med Kasper och hans mamma hela dagen! Lyxen!

Ännu lyxigare är att en annan tjej från Helsingfors också gör oss sällskap! Jag vill flytta hela Helsingfors hit!

En underbar dag framför mig alltså!





Vill också: Bästa sällskapet

lördag 2 juni 2012

Bästa sällskapet

Idag har jag lyxen att få umgås med Lillkillen Kasper. Hans pappa ska springa maraton i det asiga vädret och jag ska hänga med Kasper och hans mamma hela dagen! Lyxen!

Ännu lyxigare är att en annan tjej från Helsingfors också gör oss sällskap! Jag vill flytta hela Helsingfors hit!

En underbar dag framför mig alltså!





0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida