Sol och skumpa

Jag har haft besök i helgen. Trevligt att bara gå omkring på stan och turista! Dessutom har vi fått njuta av solen!



Vi konstaterade igår att livet ibland inte behöver hämta mer än sol och ett glas bubblor innan lyckan är total. Så skönt!

Många tankar har snurrat på de senaste dagarna och jag kan lugnt konstatera att det är mycket nu! I de positivaste av meningar.

Det bara bubblar på inom mig! Det är våren upphöjt i tusen på gång.



Älska våren i Stockholm alltså!!!
Vill också: Sol och skumpa

tisdag 27 mars 2012

Sol och skumpa

Jag har haft besök i helgen. Trevligt att bara gå omkring på stan och turista! Dessutom har vi fått njuta av solen!



Vi konstaterade igår att livet ibland inte behöver hämta mer än sol och ett glas bubblor innan lyckan är total. Så skönt!

Många tankar har snurrat på de senaste dagarna och jag kan lugnt konstatera att det är mycket nu! I de positivaste av meningar.

Det bara bubblar på inom mig! Det är våren upphöjt i tusen på gång.



Älska våren i Stockholm alltså!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida