När juldagsmorgon glimmar

Vet ni jag är alldeles stum. Jag fick så många fina julklappar igår. Alla satt mitt i prick och jag har tydligen varit jätte snäll i år!

Jag har ätit gott, lyssnat en miljon gånger på Magiske Es julklappsskiva med bla Eric Saade, rimmat och druckit en och annan glögg!

Idag är det internationella pyjamasdagen i min värld!

Julkramar på er
Vill också: När juldagsmorgon glimmar

söndag 25 december 2011

När juldagsmorgon glimmar

Vet ni jag är alldeles stum. Jag fick så många fina julklappar igår. Alla satt mitt i prick och jag har tydligen varit jätte snäll i år!

Jag har ätit gott, lyssnat en miljon gånger på Magiske Es julklappsskiva med bla Eric Saade, rimmat och druckit en och annan glögg!

Idag är det internationella pyjamasdagen i min värld!

Julkramar på er

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida