Spam att tycka om

Jag tycker om positiv spam! Nu bryr jag mig inte så värst mycket om vad Frank har för suspekta baktankar med sitt meddelande men jag copy paste'ar det hit som en hälsning till er alla och så trycker jag på delete sen :)


What a nice and sparkling smile. I wouldn't trade that smile for anything... ...I got entangled in that wonderful smile, couldn't stop myself from saying hello. Please always wear that smile.


Så nu ler vi vidare hörni! 

Etiketter:

Vill också: Spam att tycka om

måndag 15 augusti 2011

Spam att tycka om

Jag tycker om positiv spam! Nu bryr jag mig inte så värst mycket om vad Frank har för suspekta baktankar med sitt meddelande men jag copy paste'ar det hit som en hälsning till er alla och så trycker jag på delete sen :)


What a nice and sparkling smile. I wouldn't trade that smile for anything... ...I got entangled in that wonderful smile, couldn't stop myself from saying hello. Please always wear that smile.


Så nu ler vi vidare hörni! 

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida