Tomheten

Wow. Jag har slagit alla möjliga rekord idag... Detta måtte vara tidens tommaste lördag. Eller dag som dag faktiskt. Jag har inte haft kontakt med någon människa överhuvudtaget idag. Inte ens per telefon.

Här sitter jag i mitt hem, på toppen av mitt liv, en vacker sommarlördag och ruttnar bort...

Jaa-aaa. Nåt fiffigare kunde man väl ha gjort med sin dag? Men vad kan man? Ibland blir det bara så här...

Etiketter:

Vill också: Tomheten

lördag 30 juli 2011

Tomheten

Wow. Jag har slagit alla möjliga rekord idag... Detta måtte vara tidens tommaste lördag. Eller dag som dag faktiskt. Jag har inte haft kontakt med någon människa överhuvudtaget idag. Inte ens per telefon.

Här sitter jag i mitt hem, på toppen av mitt liv, en vacker sommarlördag och ruttnar bort...

Jaa-aaa. Nåt fiffigare kunde man väl ha gjort med sin dag? Men vad kan man? Ibland blir det bara så här...

Etiketter:

4 kommentarer:

Klockan 30 juli, 2011 , Blogger Mo.G sa...

Det kallas "Dolce far niente" som italienaren skulle säga. Dvs det ljuva i att inte göra något alls.

Och ibland behöver man såna dagar...förutom då när man inte är sugen på det förstås, hehehe...

Tyvärr var jag inte nåt vidare sällskap idag för jag har mest vilat näsan och ätiti spagetti idag. Men imoron (söndag) så e jag fit for fight om du vill umgås med mig! :)

Natinati & kram

 
Klockan 30 juli, 2011 , Blogger Evis sa...

Jo... detta är just den oönskade sorten tyvärr... Den där sorten som får dig att undra om någon skulle märka om hundarna åt upp mig! Tur att jag inte har hundar... :/

Jo, vi kunde jaga brills eller nåt i morgon! :)

 
Klockan 30 juli, 2011 , Anonymous Maja sa...

Efter regn kommer sol eller vad var det Alfon Åbergs pappa sa? Kram

 
Klockan 31 juli, 2011 , Blogger Evis sa...

Jo! Kanske detta är lugnet före stormen? :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida