Om jag inte shoppade...

...skulle jag snart vara miljonär! I Vegas spelade jag många kvällar med ett totalt saldo på + 134 dollar (dvs jag gick inte på minus) och idag har jag sålt skräp på loppis för 54 euro! :)

Inte en enda sak skulle jag kunna nämna som jag sålt! Det betyder nog att jag inte kommer att sakna något heller! Bra jag!

Vill också: Om jag inte shoppade...

lördag 18 juni 2011

Om jag inte shoppade...

...skulle jag snart vara miljonär! I Vegas spelade jag många kvällar med ett totalt saldo på + 134 dollar (dvs jag gick inte på minus) och idag har jag sålt skräp på loppis för 54 euro! :)

Inte en enda sak skulle jag kunna nämna som jag sålt! Det betyder nog att jag inte kommer att sakna något heller! Bra jag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida