Den seriösa bloggaren

Igår lästes min blogg av 100 % fler än under en vanlig dag med mycket trafik! Tack för det alla fina läsare!

Desto gladare blir man ju då det jag bloggade om var killar som inte kan använda telefoner och mitt nya hår :) Den samhällskritiska bloggaren i mig myser! ;)

Det är så otroligt skönt, att allt inte alltid måste vara så seriöst och allvarligt!

Etiketter:

Vill också: Den seriösa bloggaren

onsdag 30 mars 2011

Den seriösa bloggaren

Igår lästes min blogg av 100 % fler än under en vanlig dag med mycket trafik! Tack för det alla fina läsare!

Desto gladare blir man ju då det jag bloggade om var killar som inte kan använda telefoner och mitt nya hår :) Den samhällskritiska bloggaren i mig myser! ;)

Det är så otroligt skönt, att allt inte alltid måste vara så seriöst och allvarligt!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida