Vissa dagar får man gjort mer än andra

Idag har jag:

-jobbat
-lunchat
-förberett RESAN :)
-jobbat ännu mera
-tränat
-gått på drinks
-gått på middag
-haft lite hemmachill

Men nu är det natt och jag ska sova! I morgon ska vi se om jag hittar tiden att berätra om resan! :) tips: kolla bilden i bloggens nedra hörn ;)
Vill också: Vissa dagar får man gjort mer än andra

måndag 28 februari 2011

Vissa dagar får man gjort mer än andra

Idag har jag:

-jobbat
-lunchat
-förberett RESAN :)
-jobbat ännu mera
-tränat
-gått på drinks
-gått på middag
-haft lite hemmachill

Men nu är det natt och jag ska sova! I morgon ska vi se om jag hittar tiden att berätra om resan! :) tips: kolla bilden i bloggens nedra hörn ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida