morrar över bloggflyttar

Bloggflyttar borde förbjudas! Skall man bara av sig själv fatta att länkarna slutat fungera? Nu fick jag lägga alla pappers bloggar till bloglovin istället för i min egen länklista, för där får jag dem inte alls att fungera... grrr
Vill också: morrar över bloggflyttar

tisdag 8 februari 2011

morrar över bloggflyttar

Bloggflyttar borde förbjudas! Skall man bara av sig själv fatta att länkarna slutat fungera? Nu fick jag lägga alla pappers bloggar till bloglovin istället för i min egen länklista, för där får jag dem inte alls att fungera... grrr

3 kommentarer:

Klockan 08 februari, 2011 , Blogger Lilla Mia sa...

Mycket frustrerande! Du måste ändra till papper.fi för att de skall fungera.

 
Klockan 09 februari, 2011 , Anonymous Att vara någons fru sa...

Ja såntdär trams ska man inte hålla på med ;)

 
Klockan 09 februari, 2011 , Blogger Evis sa...

Jag försökte. Men de gamla länkarna blev ändå kvar, fast hur jag försökte byta ut dem! grrr...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida