Salem al Fakir

Nu då bloggalan närmar sig med stormsteg(!!!) började jag osökt fundera på, när det månne var som jag blev kär i Salem al Fakir...

Jo, också honom e jag lite kär i... raden artister jag e lite kär i är rätt lång i det här skedet, men mer om det en annan gång!

Jag måste fuska lite (wikipedia) men det var tydligen 2006!

Här e låten gott folk: good song!




Etiketter:

Vill också: Salem al Fakir

lördag 27 november 2010

Salem al Fakir

Nu då bloggalan närmar sig med stormsteg(!!!) började jag osökt fundera på, när det månne var som jag blev kär i Salem al Fakir...

Jo, också honom e jag lite kär i... raden artister jag e lite kär i är rätt lång i det här skedet, men mer om det en annan gång!

Jag måste fuska lite (wikipedia) men det var tydligen 2006!

Här e låten gott folk: good song!




Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida